Gone and away... again

Så va måndagen passerad och vi (jag och Jonna) sitter och tittar på Fångarna på Fortet. 3/4 sover alltså i sina sängar, så det är lungt och tyst här.

På förmiddan åkte pappa M tillbaka till Stockholm. Blev tidigare än tänkt, så vi får skjuta på vår Karlstadsresa fram till nästa vecka. Får se vilken dag som kan passa.
Han kommer hem på söndag igen, så blir inte borta så himlans länge denna gång.

Inskolningen på förskolan börjar ju nästa måndag det också! Tänk att det bara är 1 vecka kvar nu! Ska verkligen bli spännande.
Har kommit överens, så gott som till 100%, att de ska gå tisdag, onsdag och torsdag mellan 9-14. Vilket passar mig bäst då jag inte har körkort och har en bit upp till Hagfors och Treklövern. Tar ca. 30 minuter att gå. Så skulle de då vara på förskolan alla veckans dagar mellan 9-12, så skulle jag inte hinna hem förrän jag ska hämta dom. Så då sa vi att 9-14, tre dagar/veckan passar oss bäst!! Kanoners det!! Ska verkligen bli spännande. Det roliga är att första inskolningsveckan kommer ju pappa M att vara med på också. Tycker jag är helt wonderbar! Very nice måste jag säga.

Så till nått annat:

Var till AF idag, och det gick denna gång förträffligt bra! Fick prata med en tjej direkt som skrev in mig på nytt.
Den 20 september ska jag på Coachmässa och välja mig en coach. Ska bli riktigt intressant. Efter jag valt min coach ska jag träffa min handläggare Stefan, och göra en uppföljning av min handlingsplan.
 
Men måste säga att detta med en jobbcoach verkligen låter intressant. Hoppas det kan leda till nått bra!
Så jag måste nog säga att det gick över mina förväntningar idag. Återstår att se hur det blir den 20/9!!

Nu ska jag se vidare på tv en stund innan det blir bingen. Tänkte läsa lite också innan jag slår igen mina bruna för idag!!



:love: Bara tvungen lägga in denna bild igen!! Älskar den!! :love:

Kram till er alla!!

//Annelie

Kommentarer:

1 Linduz:

Ja bilden blir man verkligen glad av! :) Fina barn ni har, ja även Jonna & Moa med. Kram

Kommentera här: