New Year!!

Orkade inte med nått inlägg igår. Var så trött!! Men ni förstår nog.

Imorgon är det Nåyrsafton!! Inte bestämt till 100% än hur den ska firas. Antingen blir vi hemma, eller så joinar vi min käre broder och hans Annelie, min babe :D
Kruxet är bara vad jag ska göra med Selma... Hon kan ju inte vara hemma ensam under tiden vi är där, blir för lång tid. Sen har ju de sin hund, Speed. De kan gå ihop, men det kan lika väl gå åt pipsvängen. Ska ringa Annelie sen, så får vi se vad som blir.
Sen kan jag ju säga att det inte är det roligaste som finns att sova borta med Tilde heller. Hon är ju inte så rolig på nätterna som ni vet.
Ja, vi får se vad beslutet blir. Vad som än blir, så kommer det bli kanon bra :)

Vad ska ni hitta på imorgon, på Nyårsafton?

//Annelie:love:

Kommentarer:

1 Linda Johansson:

Hej gumz! Anders jag o jossan ska avnjuta en tre rätters middag hemma i lugn o ro :) jobbar verkligen HELA helgen så man får göra det bästa av situationen men jag är iaf ledig nyårsaftons kvällen! Många kramar till er o ETT GOTT NYTT ÅR!!!

2 lisa johansson:

Mysigt! Vi firar lite idag, gör iordning tacos, godis, bingolotto.

Imorgon slutar mamma 8, så då tar vi fram kex o ost bricka o sånt, och firar in nya året vid 12! Och på nyårsdagen kommer min låtsaspappas barn, och mina syskon kanske :)

3 Linduz:

Har ni kommit fram till nå'n lösning för Selma?

Jag ska till vänner på Nyårsaftonen. :)

Kommentera här: