Uneventful Day

Snart var ännu en dag tillända!!
Har dammsugit i alla fall medans Molly sov. Tilde har även idag vart vaken hela dagen då vi vaknade halv tio :) Då kom nämligen Molly och väckte mig. Lillfisen :love: Låg då kvar en stund och tittade på tv. Myyys!
Sen ville Tilde ha gugus (smörgås), så då var det bara masa sig upp och fixa frukost :)

Nåväl... Har annars vart en lugn dag och alldeles för kallt att gå ut!! Tyvärr... Får hoppas på en lite mildare dag imorgon!! Men jag tvivlar :S

Har nu ikväll tagit mig en välbehövlig dusch, och snart blir det bingen. 
Kan säga att natten till idag var dryg! T&M har vaknat till om varandra, så fram till kl. 6 imorse har det inte blivit sådär jätte mycket sömn. 
Så snart blir det verkligen Go´Natt!
Tror att lilla Molly har ont i halsen. Är inte lika pigg på att äta som hon brukar vara, och nu i ett par dagar har hon varit otroligt grinig och tjurat för minsta lilla. Så nånting är det som inte riktigt står rätt till. Dock har hon inte haft nån feber. Hoppas det bara är tillfälligt, så vi lyckas hålla oss friska på Nyår!!

Natti Natti Sweeties!!

//Annelie:love:

Kommentarer:

1 Rumptott:

hejsan.. hittade precis åt din blogg via bloglovin =)

min första fråga är hur gammal är du?? =D

o fick känslan av att du inte är så gammal eftersom du mobilbloggar?? =D

o har fyra barn?? =)

mysigt.. men själv skulle jag inte klara av o ha fler än två dock har jag bara ett barn än så länge men de har sin förklaring i bloggen min ett par gånger =D

hoppas allt e tipp topp med dig o att vi hörs nått mer =)

kram

2 Rumptott:

hehe klart vi hörs igen =D tjoho här är jag.. =P

hehe nja kanske inte har med åldern o göra det där med o sms:a men enligt somliga har de ju de..

hehe mer ovanligt att vi så kallade "äldre" är "moderna" som de uttrycker sig dom yngre hehe..

jag är 25 nu i februari.. gaah va gammal jag kände mig haha just nu =P



bor i en liten håla som heter Tranås..

haha de har du säkert hört talas om nyligen de samhället på om du tittar på nyheterna? =P



min son är snart 2år i Februari där med =P haha..

bara en slump att de inte blidde på min födelsedag han föddes hehe.. =)

utan han kom ut 20 dagar senare istället =P hehe..

ja men absolut att man får typ vänner via bloggandet oxå. får typ söka nya vänner via bloggandet för alla mina "vänner irl" har ju vänt mig ryggen o dumpat mig av någon märklig anledning vet inte redigt vad jag har gjort.. '=/



kramar

3 Nina:

hej hopp.

vi mår bra men ja är så trött idag. som ja sovit hit å dit. får väl hoppas att det bara är tillfälligt. vore ju mkt mkt trevligt å känna sig pigg ;)



hoppas inte molly blir sjuk nu. skulle väl vara för typiskt. ja håller tummarna!



kramis

Kommentera här: