Date på hög nivå!! !!GRATTIS PÅ MORS DAG!!

Har idag haft finaste besöket av Linda, Mikael, Linnéa och Carl Anton!!
De kom här vid 14-tiden, så då fikade vi med nybakad rabarberpaj och vaniljvisp!! Det va mumma!! :P
Sen har barnen lekt massor och haft det jätte kul!!
Så har jag fotat Linda & Micke inför deras bröllop!! De är så fina!! Ska bli så himla fantastiskt roligt att få komma på deras bröllop den 24/7!! Längtar massor!! :)
Rensade sen Moa byråer och skickade med en halv säck med kläder till Linnéa! Så nu hoppas jag Moa får plats med alla kläder som ligger lite här och där i hennes rum!!
Runt 17:30 for de hemöver igen, då blev det fix med disk, lite käk, ett bad för de små och invigning av alla fina badleksaker som Linda & c/o hade med sej!! Det va riktigt roligt!! Även de stora kidsen duschade idag... Dock inte med några leksaker... Eller ja... Moa hade med sej sina barbiedockor i duschen då de tydligen va väligt lortiga!! :)
Så nu sover hela skaran och det är så tyst och lugnt här!!

Imorrn kväll kommer herrn i huset hem igen, och det ser vi alla fram emot!! Ska vi minsann försöka hitta på en massa kul saker att göra.
Funderar om vi skulle gå till badhuset någon dag då Jonna och Moa slutar tidigt båda två. Det skulle de alla fyra tycka va kanon kul!! Ja, vi får se vad vi kan hitta på för trevligheter denna gång.

Imorrn ska jag jobba oxå några timmar!! Jippi!! :D Det ska bli så kul!! 16-20:30 är turen, och det är jämt lagom!!
Sen har jag inga arbetsturer inbokade förrän jag börja på schemat den 21/6!!
Den 14/6 tar vi tåget till Stockholm och blir där till den 20/6!! Ska bli riktigt roligt!!
Den 16/6 ska vi träffa Matthias kusin Patrik, som vi inte sett på många år. Ska bli riktigt kul att ses igen!!

Avslutar denna gång med lite bilder från helgen!!


Efter att Jessi duschat igår (lördag), tyckte mina små troll att det va deras tur... Med kläderna på...


DykarTilde


Puss På Dej Syrran <3Syskonkärlek<3


Massor av härligt bus


TrollTilde


TrollMolly


GoaMoa


GoaJonna


Fina brudparet!!  <3 Micke och Linda <3

Nu ska jag se klart filmen på 4an... Sen blir det väl en massa chattingchatting på msn innan läggdags gissar jag!!

NattiNatti!!

Kramkalas <3

Kommentarer:

1 Linda:

Hej, vilket fint par ;-) Vad är det för ena hihi.

Nädå det kortet blev faktiskt riktigt bra, Linnea har inte hunnit använt alla kläder än som hon fick av Moa men det var fina kläder. Hade en klänning från "säcken" på sig på sin skolavslutning den trivdes hon jätte bra i.kram till er!!

Kommentera här: