Tired

Ville bara tala om att det gick bra att jobba! Men nu är jag trött, ont i ryggen och skuldrerna.
Men nu ska vi se Twilight och bara soffslappa. Sen blir det sängen!!

På måndag ska jag ringa upp till VC och få mig en tid för hälsoundersökning!! Lika bra kolla upp "lilla" bodyn så det inte smäller till och man blir helt dank!!
Det återstår att se!!

Med det säger jag Go´natt för ikväll!!

Hoppas ni haft en trevlig Halloween!

Och hörrni... Glöm inte bort att ställa tillbaka klockan en timme inatt!!
Hallelulja... En timmes mer sömn!! WiiHoo!!

Ha en fortsatt mysig kväll!!

//Annelie:love:

Kommentarer:

1 Nina:

tack va go du är! :D ser du va snabbt ja svarar S ja är i schack med mina kommentarer. haha det va ju inte igår S =)



ska verkligen inte glömma å fixa klockan i natt. vore ju fasen om man glömde det med S



hoppas du sover gott nu vännen. kramis



2 Anonym:

Hejsan! :'D En inbjudan till bloggsvar kan bli din! bara att anmäla sig i min lilla tävling :D Puss

3 Anonym:

Jättekul att du vill vara med och tävla om en inbjudan till bloggsvar! :D vinnaren dras den 5 nov, so keep in touch =D

4 Nina:

så härligt för er. hela familjen.. mys! så det ska vara! :D ni kommer att få det super!



vi får nycklarna imorrn! gaaah! helt sjukt.. men vi flyttar inte förrän i slutet av månaden! men ändå.. renoveringen ska börjas iaf. kan inte fatta det.. =)

5 Nina:

ja jag visste ju att emma skulle gifta sig men dem andra förutom nån enstaka trodde alla att det va dop =) jätte kul. å så fint dukat å dem va så fina. å god mat.. så mätt än! :D å theo lekte massor med meja.. mysungar!

6 Nina:

hoppas du får sova gott ikväll! en ostörd sömn är ju oslagbar nu för tiden ;)



kramar!

Kommentera här: