Not So Fab...

Nån mobilblogg blev dock inte av då jag kom in i en sur/besviken/grinig fas då jag verkligen inte hittade nånting på vår såkallade shoppingtripp idag!
So Bad!

Kom iallafall hem med hö, spån, mat och gnagpinnar till kaninerna, två tröjor till Matthias och ett DS spel till Moa. Alltid nått, men inte riktigt allt vad jag hoppats på.
Ikea skippade vi då jag/vi vart på lite dåligt humör. Hm...
Nåja... Bara ta nya shoppingtag!

Planerar en resa till Ullared! När den blir av är inte bestämt, men den ska bli av innan jul! Vill dit och handla julklappar till kidsen!
Längtar!

Jo, att Moa fick nytt DS spel idag var lite av en belöning då hon idag tog simborgarmärket! Duktiga tjejen! Tyckte då att hon var värd det då hon kämpat med detta länge!
Grattis till Goa Moa!!

Filmen vi förövrigt såg igår var ingen hit kan jag säga. Stängde av efter mindre än halva filmen. En dålig "kopia" av Saw filmerna (som jag tycker är kanon bra)!
Hoppas filmen vi ska se nu efter nyheterna är bättre!

Wilderness heter den. Får se vad den har att erbjuda!

Hoppas ni alla haft en bra dag i det soliga, härliga höstvädret!!

//Annelie

Kommentarer:

1 Nina:

å nej ja hoppas du inte åker på någe. ja mår bättre idag. tror ja. förjäkligt trött. men ändå bättre :D alltid någe. men huvudvärk än. förstår inte. har massa å läsa å noll lust suck!



va roligt att Moa tog simborgarmärket! hurra! :D



krya på dig en massa!

2 Nina:

du har en award inne hos mig! :D

Kommentera här: