Tågbanebygge och söndagsmys

I fredags när pappa M kom hem så hade han med sig Brio tågbaneräls + lite andra tillbehör + massor av duplo! Tusen tack snälla faster Bettan och kusinerna... Så Kim förståss ;)

I vilket fall när tågbanan togs fram blev de helt begaistrade... Alla fyra tror jag bestämt :D









Roligt hade dom iallafall!! :D

Så nu efter vi ätit middag här, så försvann de in i tv-rummet och där vankades det Musses Klubbhus. Vart så tyst tyckte jag så funderade jag på vad de höll på med...



... men värre än såhär var det inte ;) Gullungarna ♥

Vi hörs senare Sweeties

//Annelie:love:

Kommentarer:

1 monia:

gud mina fyra hjärtan

2 Anonym:

Brio järnväg är en klassiker:)

Min son älskar sin tågbana och är den väl uppbyggd så kan den vara uppe i flera dagar.. han blir jättearg om man försöker plocka isär den, så vi brukar försöka bygga runt hans säng och sen skjuta under den under sänger när han inte leker med den för att undvika att man står på näsa över den!!



Ska bli jättekul med mammabloggala! var bor ni? vi bor i Tidaholm, Västergötland.

3 britta bloggar:

Åh mysigt! Jag har precis lagt upp en ny tävling om du är intresserad...?

4 Nina:

mysigt då alla kan hjälpas åt å bygga å mysa :D roligt!



vart aldrig sugen på dip. så typiskt.. :P men det kommer å då har ja det hemma. lagrar =)

Kommentera här: