25 Dagar

Hittade denna inne hos Sofia och vart sugen på den jag också!! Sofias blogg hittar du HÄR!!

25 Dagar

Dag 1: Det här är jag
Dag 2: Min kärlek
Dag 3: Mina föräldrar
Dag:4: Jag tränar
Dag 5: Jag dricker
Dag 6: Min dag idag
Dag 7: Min bästa vän
Dag 8: Min garderob
Dag 9: Jag tror på
Dag 10: Det här hade jag på mig idag
Dag 11: Mina syskon
Dag 12: Jag är stolt över
Dag 13: Den här veckan
Dag 14: Min arbetsplats
Dag 15: En dröm
Dag 16: Min favoriträtt

Dag 17: Jag saknar
Dag 18: Jag ångrar
Dag 19: Denna månad
Dag 20: Jag är rädd för
Dag 21: Min älsklingsplats
Dag 22: Det här upprör mig
Dag 23: Min lägenhet
Dag 24: Det här mår jag bra av
Dag 25: Framtid

Börjar imorrn senare idag och forsätter sen 25 dagar framåt!! Såklart!!

//Annelie:love:

Nu ska jag därimot gå och knoppa ;)

Kommentarer:

1 sara - mamma till wilda:

hahaha De där listorna är omöjliga att följa. Lycka till

2 Victoria:

Detta ska jag också prova :)

Kram

Kommentera här: