Overall problem!! HELP ME!!

Hmm... Letar overaller till T&M så jag håller på att bli tokig!! Kollat på flera ställen på nätet x2, men hittar inget jag tycker passar mina små troll!!

Så nu vill jag ha förslag/hjälp!!
Vad för overall(er) har ni köpt/tänkt köpa till era kids?
Och VART?!

Blir galen på detta! Så här är det varje år. Visst att det inte är nån panik... Än... Men snart så.

Hjälp mig SNÄLLA!!!

MysTilde igår ♥ Sitter och "läser" Moas Narnia bok


Over and out och TACK på förhand ;)

//Annelie

Kommentarer:

1 Linda Johansson:

Stadium har Everest overaller för 399 nu kostar annars 699 jättefina! Grå, rosa, grön o blå tror ja.. sista veckan nu tror ja, ja titta på en till Jossan på Bergvik häromdan :)Kram

2 Mamma till William och prinsessan i magen:

Godmorgon..Här har jag köpt en från h&m o är jätte nöjd över den..Får hoppas att den är så varm o go som den känns att vara.Ha en fin fredag.kram

3 DONKEN- Vince & Doas Morsa:

Annelieeeeeee....! GEKÅÅÅS! :P hehe.

Jag har inte köpt nåra vinterkläder till nån av dem. Isadora kan ha Vincents 74 vinterjacka, och (byxor? har ju inga ben till jackan...!)

haha oops.



ööh. ja. jag får köpa termobrallor till henne. Men vincent kan nog ha förra årets vinterkläder. får prova först förstås, pinsamt om det är för smått. DÅ blir det såklart nytt till honom också.

Vinterkängor behöver han med nya ju..

men oj. Jag som tänkte de kunde ha förra årets!

nääe, nu blommar löken här.

Kommentera här: