Nattsudd

Så var det föräldramöte nr2 nu ikväll! Jonnas klass hade igår, vilket jag tyvärr inte hann gå på. Så var det i Moas klass nu ikväll. Gick igenom det vanliga, som schema, om vi ville ha föräldraförening, lite regler på skolan m.m. Kl.19 var vi klara, och då gick jag till Coop och handlade lite och pappa M kom dit och hämtade mig. De hade beställt thaimat medans jag var på möte, så var bara sätta sig och käka :P Yammie :P
Sen var det bara att natta småtroll! Det går så bra nu när de fått sängarna i deras rum! Så himla toppen! Sover bättre gör de också, om man jämför när de sov inne hos oss!
 
Så var det första dagen på dagis igen efter 3 månaders ledigt! Gick sådär att lämna dom :( Dom vart lite lessna och det gjorde ont i mammahjärtat att gå därifrån! Efter första lektionen var jag bara tvungen att ringa till dagis och kolla läget!! Mina små älsklingar!! Kände mig som en usel mamma!! Men efter samtalet kändes det bättre, då det hade gått jätte bra! Lite blyga och tillbakadragna till en början, men det gick snabbt över! Så himla skönt att höra!!

Nu finingar ska jag ta och krypa ner i bingen! Somnar snart där jag sitter!

Avslutar denna dag med denna härliga låt

//Annelie

Kommentera här: