Leeeediiiig :)

Hell yää vad det känns helt ok :) 
Molly vaknade 7:30 och Tilde straxt där efter. Så jag klagar inte ;) Sovit som en prinsessa inatt... Om man bortser från att jag vaknade av att Tilde var vaken och gick och hämtade henne till våran säng. Men somnade om lika fort när jag la huvet på kudden igen.
Känner mig riktigt utvilad, och det var läääängesen sist!!
 
Ni som känner oss, och som läser här, vet ju att både Tilde och Molly sovit hur dåligt som helst om nätterna, främst Tilde, från 8 månaders ålder.
Nu, för ca.2 månader sen slutade vi med att ge dom mjölk/välling på natten när de vaknade. 
Det har gått så smidigt... Var väl just första veckan som de vaknade och gnällde, men sen har det gått hur bra som helst :)
Så nu sover Molly oftast hela nätterna. Kan hända att hon vaknar till nån enstaka natt, men då lägger jag mig hos henne och hon somnar om på två röda.
 
Tilde vaknar till en gång, lägger henne mellan mig och pappa M och sen sussar vi gått igen :)
Men måste vänja henne av med att sova mellan oss. Visst är det så himla mysigt, men ack så trångt då va "bara" har en 160cm säng. Nästan lika bred som jag är lång ;)
Så blir inte mycket plats över om man säger så ;)
Ja, vi får väl se hur detta fortskrider, men nu har vi iaf kommit en bit på väg och det känns så himla bra!!
 
Molly, stackars prinsessan, har haft riktig otur de senaste dagarna och lyckats slå i huvet 2 ggr.
Fösta gången i dörrkarmen till ytterdörren så hon fick som en lite grop i pannan och andra gången 
slog hon huvet i stenväggen när hon gick ner för källartrappan?! Hur hon lyckades vet jag inte, men fick ett rejält blåmärke/bula.
Annars brulkar det alltid vara Tilde som har otur, men nu har det tydligen vänt ;)
 
 
Nu ska tvätten hängas ut så ha en riktigt härlig onsdag ♥
 
På återskrivande   

Kommentera här: