Gårdagen

Var ju som sagt till Karlstad igår på två studiebesök.

Ett till

image description

och ett till





Båda ställena var helt ok. Det som var mindre ok, tyckte jag, var matplacet vi skulle käka på. Jag var grymt sugen på en sallad, men det gick tyvärr inte för sig då de var kort om personal. Det har jag verkligen överseende med, men hur snabbg går det inte att slänga ihop en sallad?!

Det enda som erbjöds var den libanesiska buffén, som inte tilltalade mig för 5 öre, och pizza, som de undantagsvis kunde göra till de som ville ha, OM det inte var för många.
Så nej, jag och Pernilla gick iväg och kikade efter en pizzeria som inte fanns ;) :D Så efter muséet så fick det bli en skagen sandvisch från SevenEleven :) Gick minst lika bra det!!



En kanon bra dag trots det, och hoppas att vi till hösten kan hitta på nått liknande :)

♥ ♥ 

Kommentera här: