Jag vann :D

Nu slänger jag in handduken för ikväll!
Var tänkt ett inlägg med lite bilder från den härliga Mammagalan, men har vart fullt ös sen vi kom hem och jag är nu bara sååå trött!! Satt och halvsov när jag spelade Rumble, och det är ju inte så himla klokt ;)

Så ville jag bara berätta att jag VANN en weekend på Nynäs Havsbad för 2 pers, med ett värde av 4000kr :D

Jag blev så himla glad!! Brukar aldrig vinna nått!
Men nu var det MIN tur!!
Skulle få det hemskickat via post, så hoppas det dimper ner nu i veckan!! Så snart blir det en Stockholm/Nynäshamns resa igen :)

Tusen Tack För Att Just MITT Nummer Drogs I Utlottningen!!

Så himla glad :D

Puss&Go'natt

♥ ♥ ♥

 

Kommentarer:

1 Victoria:

Grattis till vinsten, det var du värd ❤ Njut av den när du åker! Det var roligt att träffas.

Hoppas resan hem gick bra.

Kramar

2 Rocktjejen:

Grattis!! Vad roligt för dej! :)

Kommentera här: