Rally vecka

På torsdag drar Svenska Rallyt igång här i Hagfors. 
Inte för att jag bryr mig speciellt, men är ju som en tradition här i Hagfors, så de flesta som bor här tycker ju det är en toppen helg. 
Ute snöar det så det laddas ju upp på det rätta sättet iaf ;) Hoppas för deras del att snön får ligga kvar, så det blir lite mer action i det hela. 
Pappa M är ledig heela helgen, så gissar det blir en tripp ut för att kolla läget en sväng.
Själv hoppas jag på att få jobba ;)
 
-----------------------------------------------
 
Har pluggat matte i stort sett hela dagen, så just nu tänker jag bara i volymer, areor, baser, cylindrar, kuber och rektanglar...
Är näst sist kapitlet i A-kusen, så hoppas det ska gå vägen! Så jag hinner klart innan sommaren, men det tror jag att jag gör. 
Så har jag gjort klart mitt arbete om Kanada i engelskan, så ska bara lämna in den och redovisa. 
Gött mos ;)
 
-----------------------------------------------
 
Nu en tekopp sen lite soffhäng innan sägen.
 
På återskrivande!!
 
 
//Annelie

Kommentera här: