Forever and ever

Ibland så rinner bägaren över, vilket den gjorde ikväll!! 
Hemsk, elak och okänslig mamma :( 
Älskade unge... 
Men man kan inte hålla på hur som helst och tro man ska få som man vill...
Men finns det två av en sak/gosedjur, så delar man med sig!! 
Att sen slå, kasta och skrika i högan sky, märkte du ikväll att det inte hjälpte...
Jag gapade också, ja, jag vet, men bägaren rann över!! 
Inte första, heller ej sista gången du handlar på detta sätt!! 
Vet mycket väl att det inte hjälper att jag gapar tillbaka, men nu blev det så ikväll :(
 
Ångerfull och ett dåligt samvete som snabbt kröp sig fram, satt du tillslut i mitt knä och vi kramades. 
Hämtade min kudde och du somnade med armarna om min hals i din säng!! 
 
❤❤❤
Älskade unge!! 
❤❤❤
Älskar dig till evigheten och tillbaka!!
❤❤❤

Kommentarer:

1 Martina:

Det är klart mamma också måste få bli arg. Det är bara mänskligt och det förstår nog barn också, speciellt om man förklarar efteråt varför man blev så arg. <3

Kommentera här: