Liiite klantigt va dä ändå...

Landat i soffan... Skönt!! 
Jobbat 7-16, skulle hämta T&M på dagis, där möts jag av tomma klädhängare och tom skohylla!! 
Har jag missat nått?? Kom vi inte överens om att jag skulle hämta dom?? 
Jonna hade hunnit först. Hade kommit överens om att vi skulle mötas upp vid dagis och ta följe hem. Så de hade hoppat på pappa M's buss straxt efter 16. 
Att vi inte kunnat komunisera sins imellan beror på att jag (min klant) glömt stänga av radion i mobilen när jag kom till jobbet i morse :O 
Så när jag skulle ringa Matthias på min rast hade jag bara 5% batteri kvar. Så när jag slutat va den lixom stendöd!
Ändå hade jag stängt av den i hopp om att spara dessa få procenten, men icke!! 
Därav denna miss!! 
Vill oxå tacka världens bästa Marie för skjutsen!! 
 
 
Kram
 
 

Kommentera här: