Slött värre...

Så är snart denna onsdag över. Har jobbat 12-16:45, fick skjuts hem av snälla Madde, så kom fortare hem än tänkt. Tack snälla!! 
Sen jag kom hem har jag inte gjort nån som helst nytta alls. Ingen ork!! 
Tar nyttogörat imorrn ;) Säger vi... 
Jo, men måste nästan då det är födelsedag på fredag :) Mammsen kommer ju ;) 
 
Inatt när Matthias kom hem tog an detta fina kort :)
 
Men jisses lixom... Hahaha... Ser ju f**n sur ut även när jag sover :D 
Tilde och Selma ser ut att må hur gott som helst!!! 
 
Nu fortsätta kolla på "Mia på Grötö"!! 
Kan inte annat än älska Mia Skäringer!! Big Love ;) 
 
Kram

Kommentarer:

1 Linda:

Vilka söta ena!

2 Linduz:

Ja undra hur jag ser ut när jag sover... vill nog inte veta det. Ha ha.

Ja Mia Skäringer är en fin person, jag älskar henne med! Älskar hennes egna program. :)

Kommentera här: