Sockerfritt :)

Jobbdag imorrn igen :) Me like :)
Blir att promenera till jobbet, riktigt skönt, man liksom vaknar till :) 
Ska sen direkt efter jobbet gå och hämta T&M på dagis samt möta upp Jonna. 
 
På fredag har man födelsedag oxå :) Då kommer mammsen :) Älskade lilla mamma :) <3
Får fixa en tårta att bjussa på, även om inte jag själv kommer äta! 
Från förra måndagen så har vi vuxna i huset bestämt att inte äta så mycket socker :) 
Har funkat kanon bra och iaf jag har inte haft nån abstinens. Jag som annars ÄLSKAR att mumsa smågodis på lördagarna (och alla andra dagar)!! 
Så känner mig lite stolt över mig själv måste jag säga :) 
Så en vecka sockerfri (mer eller mindre)! Tummen upp!! 
 
Guldbaggegalan nu, sen bedtime :)
 
 
Kram

Kommentarer:

1 Linduz:

Som tidigare skrivet så tycker jag att det är roligt att du har återupptagit bloggandet. :)

Här försöker jag & sluta med sockerintag... tror du att det är lätt? just det nej... ;)
Men härliga promenader får jag iaf, har två km till jobbet, så på en dag får jag fyra km + 50 min. promenads tid. Så det är ju fint.

Ha det fint, kram

2 Victoria:

Va duktig du är <3

Kommentera här: