Home

Allt gick bra idag😊 Och fort gick det. FrĂ„n det jag kom in, till det va klart sĂ„ lovar jag att det tog inte mer Ă€n 5 min! JĂ€tte gullig bm som verkligen engagerade sig i sin patient! Prisa Gud för sĂ„nna barnmorskor!! 
SĂ„ skönt att ha det gjort. Cellprov och nytt HPV test gjort. Nu Ă€r bara den eviga vĂ€ntan kvar. FrĂ„gade hur lĂ„ng tid det skulle ta innan jag fĂ„r svar, och det skulle ta mellan 6-8 veckor😼😼 Men kĂ€nner som sĂ„ att har jag vĂ€ntat 8 mĂ„nader pĂ„ att fĂ„ komma och ta nytt cellprov, sĂ„ kan jag vĂ€nta 6-8 veckor pĂ„ svaret. 
NĂ€r jag va klar sĂ„ Ă„kte vi till Rusta och shoppade lite. Blev shampoo, duschtvĂ„l, pumptvĂ„l, parfym till AndrĂ© och lite annat smĂ„tt o gott😊 SĂ„ innan vi Ă„kte hem blev det kĂ€k pĂ„ ChiliWok😋
SĂ„ nu degar vi i soffan och försöker fĂ„ till en film, Snömannen, men som vanligt mĂ„ste det krĂ„ngla lite😉 Tur att mannen min Ă€r hĂ€ndig pĂ„ datorer😁😙


Puss&Kram&Go'natt❀

Kommentera hÀr: