2018

Ja, vad säger man... Ungefär 1 år sedan jag skrev här sist😮 Då lånade jag Moas dator då jag inte har nån själv. Men så fick jag mail nu att blogg.se uppdaterat sin adroidapp, så nu är det ju betydligt smidigare att mobilblogga😁 Härligt!! 

Så... 2017 gick mest åt att jobba. Jobbade natt varannan vecka fram till augusti då jag gick över på kväll/natt vilket jag stortrivs med. Har nu detta schema fram till juli. Sen hoppas jag tjänsten kommer ut så jag kan söka den😊 
Hände annars inget speciellt förutom nu i december då Jonna och Tom köpte sig lägenhet i Munkfors. Så flyttlasset gick den 15/12-17. Blev såå tomt här hemma, men fördelen är ju att de inte bor så jätte långt borta.
Så nu har Moa eget rum som vi fixade ordning nu i nyårshelgen. Blev så mysigt. Och igår städade jag, Molly och Tilde deras rum. Rensade ut sånt de inte använder längre eller som va trasigt. Blev lite att slänga + att lite flyttade ner i källaren. Så i vår ska vi köpa nya sängar till dom, då de nu delar på en 140 säng.
Även jag och André måste köpa ny säng, iaf madrasser då de vi har är slitna och vi båda får ont i ryggen av att sova i den. 

Jo, en sak till hände 2017😁
Selma flyttade tillbaka till oss!! 
När jag och Matthias separerade så tog mamma och pappa hand om henne, men när mamma dog så orkade inte pappa ha henne kvar då han har ont i fötterna och inte orkar gå långa promenader. Så då fick Selma flytta till Micke och Erika. 
Men så separerade dom i somras och Micke kunde inte ha Selma pga långa dagar på jobbet. Så då fick hjärtat flytta hem till oss🐶 12 år har hon blivit, men det märks/syns inte på henne

Hoppas nu att jag tack vare appen uppdaterar lite oftare😉
På återseende😘❤

Kommentera här: