Ut på tur

Nu är det ett tag sedan jag skrev nått inlägg, men har jobbat mycket och varit så himla trött. Inte haft ork tillnånting. Men inatt har jag sovit över 9 timmar och känner mig pigg faktiskt.
\n
LEDIG idag och det känns såå skönt! Välkommet! Men on ca.1 timme kommer svärmor och hämtar oss och vi ska ta oss en tur till CSK. Dags för cellprov nr.4... Håller vi tummarna att det ser bra ut. Dock har jag på känn att det fortfarande kommer visa kraftiga förändringar då de misstänkte att det fanns kvar efter det att jag var och tog bort en andra bit av livmodertappen i maj-17. Så har det nu legat och grott i 8 månader, så vi får se vad det visar. Men jag är inte nervös på något sätt. Men tänker som så, att jag antar att de inte kommer kunna ta bort mer av livmodertappen då de sist fick söva mig för att ta bort en bit, då tappen låg så högt upp efter första gången de tog bort en bit. Då kan de ta bort hela skiten. Vad ska jag med det till egentligen? Jag är steriliserad, jag är klar. Mensen är bara till besvär. Visst, jag kommer in i klimakteriet ganska snabbt, men det kan jag ta. Hellre det än att gå med kraftiga cellförändringar som eventuellt utvecklas till cancer! Klimakteriet försvinner efter en tid, det är inte så säkert cellförändringar/cancer gör.
\n
Nåväl... Ska iaf ta nytt prov idag, sen en ny väntan mellan 4-6 veckor för att få svar på det. Så dygt. Tycker det borde finnas ett sätt som det visar direkt på, om det är bra eller inte.
\n
Håll tummarna för mig idag!
\n
 
\n
Puss&Kram
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n
 

Kommentera här: