Fika, shopping och promenad i regn

Precis när vi kom utanför dörren tidigare, när vi skulle gå upp till Hagfors, så började det såklart att regna! Så vi tog skydd på farstubron i ca 5 minuter. Då hade regnet stillat och vi klarade oss hela vägen upp, utan regn. Tack för det!!

Tog oss först till AF och sen blev det direkt Wienerkonditoriet då vi var så kaffesugna, både jag och Jessi. Hade även tagit med mat till T&M, så passade bra med lite lunch för dom samtidigt.
Sen styrde vi kosan mot Coop. Tänkte först gå in en sväng på Julias och kolla om det fanns nått till nån av kidsen, men där kommer man inte in med vagnen! Sååå ledsamt tycke jag! Men, men... Sparade de kronorna iallafall. För jag gissar att jag hade hittat något till någon av mina fyra kids!!
Så då blev det att gå vidare till Coop.

Därifrån gick jag med två plastpåsar med diverse grejer ;) Tog även ut pengar till Jonna då hon ska på Speedway med Linnéa nu ikväll.
Så när vi var på väg hem så började det såklart att regna. Men inget spöregn som tur va, utan mer dugg. Så var inte som dränkta katter när vi kom hem iallafall. Skönt det :)

Nu ikväll när småfisarna sover ska Jessi färga mitt hår igen. Har fått en rejäl utväxt sen sist. Så det måste verkligen åtgärdas ;)

Har inte fått tummen ur heller och fotat nya sängen, men det kommer!! Måste bara få lite mer ordning därinne.

Nu ska det fixas lite middag här!!

Kram på er alla!!

//Annelie

Kommentarer:

1 lisa johansson:

Hoppas de blir bra i håret! Vad blir de för färg? :) Kram

2 Dorothea - Ett nästintill trillingliv.:

Tack för dina rara ord. Ja, festen var jätte rolig även om vi inte blev så jätte måna.

Svårt att lyckas få ett datum som funkar för alla.. nu blev vi iaf 20 av 32 - alltid nått :)

Kommentera här: