Jobbing

Jobbat idag, 13-21! Så nu är jag trött... En äkta tröttmössa!! ;) Jobb imorrn igen... 7:30-13, och när jag kommer hem så är troligen pappa M och barnens faster Yasemine här hemma. De skulle åka tidigt imorrn, så vi har hela dagen på oss att hitta på nått skoj!! Trevlans!! Så de blir kvar här till onsdag eller torsdag. Pappa M börjar jobba igen på torsdag, men vet inte än vilken tid han börjar!
På fredag gör jag mitt sista pass denna period, sen börjar jag inte tillbaka förrän den 4 augusti, och då blir det fram till den 28 augusti!! Älskar verkligen att vara där och jobba med mina tanter!! De är så goa!! :) Man blir så glad över att vara där, trotts att det lan vara jobbigt mellan varven, men det får man ta!! Finns ju en anledning till att dom är där oxå!! Mina mystanter!! :)

Nu ska jag ta mej en liten kvälls macka, sen blir det tv en stund innan bingen!!

På återseende!!

Kramkalas <3

Kommentarer:

1 Nina:

jaha är det där du är :D på jobbet =)



ska du ha semester eller jobbar du resten av sommarn.. hur va midsommar? kram vännen!

2 Nina:

skönt att du snart får semester!! lagom till det fina vädret når stan!

Kommentera här: