Not For Me

Neee... Transporter 3 var inget för mig.
Är ingen fantast av actionfilmer, så jag höll på att somna mer än en gång, så jag beslutade mig för att sätta mig här istället.

Ska läsa mina favvobloggar och sen blir det nog bingen!!
Upp tidigt imorrn och se till att Moa kommer med bussen. Ja, Jonna ska med den också, och Alexandra, men de ska inte till skolan. De har fått ledigt två fredagar nu då dom var med på dansen jag skrev om i ett tidigare inlägg. Så varför de ska med bussen beror på att Alexandra ska till tandläkaren straxt innan åtta, så då slipper de ju upp. Smarta tjejer det där ;)

Klockan nio ska vi lämna T&M på förskolan, sen hämta upp Jonna och Alexandra för att sen åka och handla. Passar på att göra det medans Matthias ännu är hemma och man kan packa in varorna i bilen.
Han åker tillbaka till Stockholm på lördag, och då följer även Jessi med då hon ska till Uppsala och hälsa på släkt och vänner.
Så blir jag och kidsen tills pappan kommer hem igen på onsdag förmiddag igen. 

Imorrn ska Moa ha med sig två kompisar hem efter skolen. Är nämligen disco på kvällen som de ska gå på, och Jannike ska även sova här till lördag. Hennes föräldrar skulle iväg på nånting och frågade om hon kunde få vara här och även sova kvar. 
Då vi inte hade nått annat planerat så är det ju självklart hon fick göra det!!

Nu är det någon som hänger i mina ögonlock! 

På återseende och nattinatti på er!!

//Annelie 

Kommentarer:

1 Susanne Larsson:

Vilka årskurser är discot för? När började Moa gå på dessa discon?

Alex har fått lapp men jag anser att 6 år är för tidigt.



Kram

2 Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS:

Hej nu e ja tbx igen! Haft de lite stressit nu ett åar dagar. phew! kramar

Kommentera här: