Oh yää :D

Vill bara upplysa om att det blir ändrade planer angående julklappen :( Bidde inge med den!
Hade tänk att beställa oss biljetter till Bruce Springsteen på Ullevi i Göteborg.
Men de bijetterna gick som smör i solsken! Buuhuu!

Nåja, bättre lycka nästa gång! Men som sagt, ändrade planer angående julklapp!
Men javisst ja... Vi skulle ju faktiskt inte köpa nått till varandra ;) Sååå va det juh :)


Till nått annat :)

Gjorde ju provet i Buddhismen idag, och vet ni vad?!
Jag fick MVG- :D WiiHoo!!
Jag är sjukt nöjd!! Det trodde jag faktiskt inte!! Men se vad lite pugga kan göra ;)

Så nu blir det att ta nya tag under helgen och plugga matte och demokrati, och hoppas på att det kommer att gå minst lika bra, som det gjorde idag!! 
I morgon hade jag faktiskt tänkt redovisa den engelska bok som jag läst, men det kommer nog gå bra. Inte så avvancerat ;)
Bara redovisningen av mitt Irland kvar i samma ämne, vilket jag kommer att göra nästa vecka.
Så snart som jag har kirrat detta
*Matteprov
*Prov i demokrati
*Bokredovisning (engeska)
*Landsredovisning (engeska)

och detta ska jag ha gjort innan v går på jullov v.51! Det har jag bestämt :)

Imorgon mina vänner är det 1 december! Kan ni fatta?! Bara 24 dagar kvar till julafton! Helt makalöst!

Är det NÅN som vet vad det blir för Jukalender i år??



Nu ska jag göra mig ordning för kvällen. Känner att John Blund är på ingång!

Hoppas ni haft en händelserik onsdag ♥

//Annelie

Kommentarer:

1 Nina (tävling: Disney on Ice pågår):

jo dem brukar tyvärr gå åt fruktansvärt fort till sådana där konserter. bittert! men tanken va ju god iaf! hoppas du kan hitta någe annat nu då!

2 Rocktjejen:

Trist att biljetterna gick fort slut. Han är populär den där Springsteen.

Åh, vad roligt att du lyckades så bra med provet! Stort GRATTIS till dig!! <3

Jag har ej förstått att det är 1 dec i morgon, känns inte som det. Nej, jag vet ej vad det är för Julkalender. Ska ta & titta & analysera... :)

Kramen!

3 Nina:

nu är det färdigtkalasat för theo. absolut. orkar inge mer. dock ska vi på kalas i helgen, å sen en helg till innan jul. pjuh!



va har ni för planer i jul?

Kommentera här: