BadMood & WordFeud

Uscha... Har vart på så dåligt humör ni ikväll. Vet inte varför... Stackars älskade ungar! Gapat på dom utan anledning... För minsta lilla... Vilket resulterar i ofantlig ångest... Juvelerna ♥
Hemskt när det blir så... Vad man än gör så blir det fel och kaos överallt. Det är jobbigt!!

Men nu känns det betydligt bättre. Är lugnt i stugan, så kanske beror på det. Just nu bara jag och Jonna vakna. Vi spelar WordFeud så fingrarna glöder :D Hur kan det vara så himla kul?! Men kan bara inte sluta!! Lika nyfiken varje gång det piper till i luren :D

Spelar ni WordFeud? Ni kan adda mig om ni vill :P Redtulio heter jag där :)
 Jag är verkligen ingen hejjare på det, men det är ju så kul!!

Hoppas ni haft en toppen bra tisdag ♥

Kommentarer:

1 Victoria:

Hej! Vi har alla dåliga dagar! Men jag känner igen ångesten efteråt. Hoppas morgondagen blir bättre :)

Jag addar dig på wf :) Det är ju kul!!

Kram

2 donken:

redtulip menar du va? eller ska det vara redtulio?



ohh tack såpp hemskt mycket! Nu har jag förresten färdigställt första lampan!

Måste ha fler socklar osv först med, sen kan man få igång nåt litet lamplager också. Lampor behövs härhemma med, så lasse får köpa av mig, mohahaha. :P kommer göra djurlampor till barnrum senare också. Än så länge har jag gjort en svart tygboll med fyra metalldinglar-grejer.

kom å köööp! :P finns massa alla hjärtansdag saker där med, och specialkort i större strl gör jag med fortfarande. :P

sprid ordet! (om du vill förstås) :P

pöss i massor!

ps. bokade du till bloggminglet?



www.donkendesigns.se



3 Bloggminglet 2012:

Hej! Känner du till det stora Bloggminglet 2012 som är för alla föräldrabloggare? Kika gärna in på vår hemsida och läs mer, hoppas vi ses där!

Kommentera här: