Äntligen

Så var det lördag igen, för 6 dagar sen slutade jag helt med läsk, godis, chips och fikabröd. Har gått som en dans och inget sug har lurat bakom hörnet... jo, lite sug efter smågodis har det varit, men inte så att jag vikit mig och fallit tillbaka. Känner mig lite stolt faktiskt :) Vägde mig idag oxå och visade faktiskt att jag gått ner 2kg :D Trodde jag inte!! Men ingen är gladare än jag. Hoppas det fortsätter så.
 
De veckor vi har barnen så är jag ledig, känns toppen att kunna ägna tiden till dom och inte behöva gå iväg till jobbet. Så på måndag drar min jobbvecka igång igen. Vilket känns bra då jag älskar mitt jobb. Jobbar natt på ett demensboende och trivs himla bra. Har schemat till den 15/1, så hoppas jag får förlängt ännu en gång. Ska prata med chefen under veckan om hur det ligger till. Är ju tjänster på väg ut oxå, vilka jag kommer söka. Får jag gå tillbaka på ett dag-/kvällsschema så gör det mig inget, så länge jag får vara kvar på samma enhet. Återkommer vid senare tillfälle om detta.
 
Idag kommer äntligen vår Moa hem igen :D Hon har varit i Avesta hos sin pojkvän Patrik sen den 27/12, så vi längtar ihjäl oss efter henne nu!! Vår älskade Mosis<3
Jonna och Tom sover i Munkfors fram till tisdag, så kommer bli tomt efter dom nu när man är så van att ha dom hemma.
 
Just nu är Tilde och Molly inne hos kompisen Noelle och leker,så ska passa på att smita ner till tvättstugan, hänga en tvätt och ladda maskinen på nytt.
 
På återseende<3
 
Kramis<3

Kommentera här: