Tiden går fort...

Ojoj... Snart 3 år sedan jag skrev här sist. Kom på för en stund sedan att jag skulle läsa lite och tänkte tillbaka när jag var som mest aktiv här på bloggen. Tyckte ju att det var riktigt roligt att skriva, lägga ut bilder osv. Så tänkte att nu, efter snart 3 år är det dags för ett nytt inlägg :) Hur det sen blir därefter, om det dröjer 3 år till innan nästa inlägg, det märks ganska snart. Fick bara sånt sug att skriva några rader, så då fick det bli så.
 
Vad har då hänt sen sist... Jag och barnens pappa har gått skilda vägar, jag lever tillsammans med André, bor i lägenhet i centrala Hagfors, barnens pappa har gift om sig och de väntar tillökning till sommaren. De bor kvar i huset, i Hagälven. Varför det blev som det blev kommer jag ta i ett annat inlägg nångång framöver.
Barnen börjar bli stora
Jonna 18
Moa 15
Tilde& Molly 7
 
Alltså det känns lite konstigt att de är så stora allihop. Men är väl livets gång :)
 
3 september 2016 dog vår älskade mamma efter sviterna av en hjärtinfarkt. Det var den västa dagen i hela mitt 40-åriga liv. Har fortfarande inte fattat det riktigt och kan än tänka att jag ska ringa henne. Tyvärr är det omöjligt.  Pappa finns ju kvar och honom ringer jag till varje dag, förutom de dagar då jag av nån anledning glömmer bort, då ringer han mig.
Kändes konstigt när vi var där nu och firade julen, det stämde inte alls. Likadant kommer det bli på våra födelsedagar framöver. Hon var den som ALLTID kom och firade oss, så kommer bli så tomt och konstigt. Men vi vet att hon alltid kommer vara med oss <3 Älskade mamma <3
 
Idag har Jonna och Tom tagit med sig Tilde och Molly till Karlstad för att gå på bio. De skulle visst se filmen Sing, sen skulle de äta nått gott och även göra stan osäker :)
Moa är hos sin pojkvän Patrik i Avesta och kommer äntligen hem imorrn efter att ha varit bort nästan 2 veckor.
 
Nu ska jag passa på att ta tag i hemmet medans barnaskaran är ute på vift.
 
På återseende ganska snart får vi hoppas :)
 
Kramkalas<3

Kommentera här: