Myshelg

Ledig helg och jag bara älskar det❤ Så skönt att bara vara hemma och mysa med familjen! 
Idag har Tilde och Mollys kompis Livia vart här, men vid 15-tiden åkte de hem till Livia och fortsatte leken där. Gissar de kommer hem snart☺ Så när de åkte passade jag och André på att gå till Coop och handla det vi behövde till tacos i kväll. Blev ju lite annat oxå, som det alltid brukar bli😜 
Moa och Atle är i Karlstad. Jonna och Tom oxå, men de två är på hockey. Färgestad spelar. André sitter vid datorn just nu och jag landade i soffan tillsammans med Selma och Luzifer😍 Kollar på Jönssonligan. Ska snart masa mig upp och ut med Selma. Sen fixa grönsaker till maten. 
Gjorde pannkakor till lunch/mellis förut innan tjejerna åkte. Jag åt två stycken o blev proppmätt, va inte sugen på nånting när vi va o handlade, men nu känner jag att det börjar suga lite i tacotarmen☺ 

Ha en mysig lördagskväll❤❤

Kommentera här: