Fel datum

Har fått en kommetar av Anonym att: "Det är väl 2-årig bröllopsdag?"
Nepp!! Det är det inte!! Datumet var fel inställt på kameran!!
Så nog vet jag att vi gifte oss 2009-07-25 ;) Så nu va det uppklarat!!

Nog om det...

Jobbat idag, 16-20:30, lika roligt som alltid!!
Snälla mamma kom och hämtade mej när jag slutat, och körde även dit mej när jag började. Har regnat i stort sett hela dagen. Inget vidare, men väl behövligt. Men nu gör det inget om det blir fint några dagar.

Iaf så kom kära mamma/mormor hit straxt efter kl.13 idag, och stannar tills jag kommer hem från jobbet imorrn. Slutar 13:00, så är väl hemma runt 13:30, så då åker väl min kära barnvakt straxt efter det!
Så får vi se om pappa M kommer hem imorrn kväll eller på lördag.
På lördag blir det antingen en tur till Falun, eller till Karlstad. Vi får se vad vi bestämmer oss för. Då bara jag och min kära make!! :D Det va inte igår kan jag säga, som vi gjorde något på tu man hand!! Lovely!!
Så vi får väl se vad som blir!!

Nu ska jag vara lite social mot min kära mamma innan jag ska krypa ner i bingen!!

NattiNatti!!

Kramz

Kommentera här: