Måndag, ny vecka - nya utmaningar!!

Måndag ja... Den har bjudit på både skola och jobb! Var i skolan till 12, och från 12:30-16 var det jobb :) Sen bar det iväg hemöver för att ställa sig vid spisen och fixa middag! Men nu har jag en såpass snäll make att han hade förberett allt, så det var bara att vrida på plattorna. Potatisen var skalad, grönsakerna låg i kastrullen och han hade t.o.m mät upp mjölken som skulle va till såsen :D
Så var bara att steka köttet, så skötte sig det andra av sig självt!
Ibland har men det för bra ;)

Hade ju tänkt fortsätta skriva igår om vår shoppinglördag :) Men så vart inne fallet då jag vart så himla trött att jag somnade i soffan! Det var längesen jag gjorde det kan jag säga!!
Iallafall... När vi varit på Ikea så drog vi vidare till Bergviks Köpcentrum. Jonna köpte sig en tröja, 2 bh och 3 par trosor, Moa köpte sig en tunika och jag köpte 2 tröjor till Tilde. Sen blev det lite av varje inne på Ica Maxi! Var inne på Skopunkten och köpte Moa skor också. Ett par att ha i gymnastiken och ett par till att ha ute nu. Så inne på Ica köpte vi filmen



Har ni inte sett den, så gör det!! Håller verkligen med om det som står på framsidan av filmens omslag
"Varm, ömsint, gripande och full av kärlek"
Det är precis vad den är! Tycker iallafall jag!
Vart inte så mycket mer shoppande den gången. Men det räckte till ;)

Nu ska jag se klart Terror På Elm Street del 4 med Jessi :D

See You Sweeties ♥

//Annelie

Kommentera här: