Så var det "helg" :)

Har ju jobbat hela helgen, sen i torsdags, och det har gått hur bra som helst :) Som man aldrig vart därifrån!! 
Trivs så himla bra på Lillåsen. All presonal är toppen och de boende likaså :) 
Så glad att jag får jobba där på somrarna, och hoppas det kan bli lite mer till hösten :)
 
Är nu ledig idag och imorrn, sen kör jag 3 dagar, sen ledig 2 :) Toppen!!
 

Igår fyllde som sagt vår lilla Moa 11 år :) 
Helt otroligt!!
Mormor var här så hon fick en kickboard, vilket hon fått av oss med, så nu har hon två ;)
Den hon fick av oss är dock lite mindre än den hon fick av mormor & morfar, så nån fördel med det hela var det ju :) Glad blev hon vilket fall.
Jag jobbade till 16, så när jag kom hem var det tårttillverkning på schemat :)
Senare kom även min käre broder, Annelie och David :)

Hoppas ni alla har det bra i det svenska sommarvädret, och att ni inte regnet bort ;)
 
På återskrivande
 
♥ ♥ 
 
 
 
 
 

Kommentera här: