Det närmar sig...

Så var det onsdag igen!
Har sagt det förut, och jag säger det igen...
Vart tar tiden vägen??
Men just nu känns det helt ok att det går fort.
Snart är sommaren här :) Längtar!!
Ska visserligen jobba större delen, men det gör inte så jätte mycket då jag stormtrivs!
Har tyvärr inte blivit nått jobb på ett tag, då jag vart upptagen eller sjuk/vab de gånger de ringt senaste tiden. Men hoppas på att det kan bli mer framöver, och som sagt, i sommar blir det fullt upp.
Ska ringa och höra om schemat är klart, så jag kan gå upp och hämta det inom snart framtid :)
Så man kan planera sommaren lite bättre.

--------------------------

Snart, snart är det tid att gå på Mammabloggalan också :) Som jag längtar!!
Betalade biljetten igår, så nu finns igen återvändå!! Känns så skönt att ha Victoria med också :)
Även om vi aldrig träffats, så kommer det bli hur bra som helst tror jag!!

Så var det ju detta med klänning också... Gaaah... Måste försöka hitta nån snart som faller mig i smak. Så himla svårt tycker jag!! Men nån ska jag väl hitta som ska duga!! En liten kuvertväska (eller vad det heter) skulle inte vara fel heller!! Hoppas hitta!!

--------------------------

Nu åter till studierna innan det är dags för lunch ;)



♥ ♥ 

Kommentarer:

1 Linda:

De trivs i vagnen :) Om du har möjlighet så åk till Skålvikens klädmarknad. Jag köpte en klänning där i måndags. Typ laxrosa. (har en gul sen tidigare) Finns vitt, svart och mönstrade. 199 kr betalade jag för den.

2 Nina:

ja det var trevligt! :D



Har inte hittat några kläder, men har inte letat heller. får ångest bara jag tänker klänning (ja kläder)..

3 Linda:

Härligt när dem börjar sätta sig på pottan...då är dem inte så små längre...hoppas ni har det bra där borta.hoppas vi kan ses när vi bestämt nu!! Kram kram

4 Jenny:

Kolla in på bonprix när det gäller klänning...

De har ju massor av fina där och inte så dyra heller.

Bara ett litet tips!

Kommentera här: