Tack ;P

Tack så mycket Jonna och Alexandra för gofika ni fixade till nu på em :)

Kladdkaka med vispad grädde


Aj så onyttigt... Aj så gott ;)
Får ut på en lång cykeltur sen, eller en riktigt lång promenad uppe i motionsspåret.
Ska beställa mig träningskläder från HM hade jag tänkt. Måste höra med Matthias också om han vill ha nått :) Man vet aldrig.
Det jag vill beställa, skulle inte bli så himla dyrt heller.

Sportbyxa 149kr


Sportlinne 99kr



Sweatshirtjacka 199kr



Skor har jag sen förut.
Så nu jävlar ska det bli på allvar detta ;)
Ska även ta och beställa Modifast till veckan... En liten kickstart :)

Ha en härlig Kristihimmelfärdskväll :)

♥ ♥ 

 

?

Kommentarer:

1 Coquina:

Mums vad gott med kladdkaka =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Kommentera här: