Jomenvisst...

 
Så var det torsdag igen och denna vecka har vart fullspäckad till max.
Var till skolan som vanligt i måndags, och kl.12 var det time att bege sig på utvecklingssamtal med Moa.
Stolt över min "lilla" tjej. Uppnår målen i alla ämnen :) Duktig kicka!!
 
I tisdags skola, och kl.16 skulle jag infinna mig i hemtjänstens lokaler för att gå bredvid mellan 16-21:30.
Kan upplysa om att jag var mäkta trött när jag kom hem ;) Orkade inte många knop.
 
Onsdag morron blev tidig då vi skulle åka upp med pappa M till dagis vid 06:30. Jag skulle gå bredvid 7-13 och pappa M började jobba 6:30, så det blev en tidig morron för oss alla :)
Trodde det skulle bli lite si och så med att lämna T&M på dagis så tidigt, men det gick hur bra som helst!! Nästan bättre än att lämna dom vid 8:30 ;)
När jag slutat kl.13, eller lite innan, så gick jag till skolan och hann med en lektion i engelska. 
Hämta T&M, handla och sen gå till busstation och möta upp pappa M tillsammans med Jonna. 
 
idag har jag gått bredvid 7-13, till skolan an snabbis för att säga hej och lämna filmer till Kristin. Pappa M, T&M kom och hämtade mig, åkte och slängde skräp, handlade och sen hem för att fixa lite mat och invänta att Jonna och Moa skulle komma från skolan.
Vid 16-snåret åkte Jonna och pappa M till CSK då Jonna imorron ska göra en gastroskopi. Så de ska sova på patienthotellet inatt.
Skulle vart på utvecklingssamtal med Jonna idag också, men blev inställt pga CSK och att Jonnas mentor fått förhinder. Men vet, då jag läst på edwise, att hon gör stora framsteg och det är jag/vi så stolta över :) Vår stora tjej :)
 
Imorron har vi studier hemma då våra kära lärare har personaldag. Ska bli skönt att få vara hemmavid. Ska passa på att tvätta och städa av lite också, för tänker inte sitta och plugga hela dagen inte ;)
Pappa M jobbar hela helgen, så får se vad vi andra ska hitta på. 
 
Nu ska jag dyka ner i tvätteriet och fixa tvätt, så ut på promenad med Selma och sen blir det nog slappa resten av kvällen i soffhörnet ;)
Kan gissa att det blir tidigt i bingen ikväll. Känner redan nu att jag är trött...
 
På återskrivande mina vänner 
 
//Annelie
 

Kommentera här: