Länge sen sist ;)

Alltså... Grejjen är den att min tid inte räckt till för bloggen ett tag. Men så fick jag höra igår, från en av mina härliga klasskamrater, att hon tyckte jag skulle börja blogga igen :) 
Så jag gör ett försök... Ännu en gång ;) 
Har såklart saknat detta bloggande, bloggen och alla underbara bloggvänner, men tiden har inte räckt till som sagt!!
 
Nu har det gått så långt att det har blivit vinter. Just nu snö ute och några få minusgrader (-1.5). 
Julen närmar sig och vi har "bara" ca. 3 veckor kvar till 1 advent :) 
 
Skolan rullar på som vanligt, T&M har bytt avdelning på dagis och går numera med dom "stora" barnen. Jonna har börjat i 8an och Moa i 5an.
 
Den 3 november tittade äntligen barnens kusin nr.7 ut :) En liten kille på 3490gr och 50cm :)
En riktig liten underbaring :)
 
Hade tänkt mig en lite längre uppdatering, men "förnuftet" säger mig att ta tag i städningen. Så det är väl bara att lyda order då även bullar ska bakas idag var det tänkt. Inte för att jag själv ska äta några just idag då jag just nu går på Modifast... Igen, jag vet, men slutade röka för snart 7 veckor och ja... Ni fattar... Tyckte liksom att byxorna blev lite väl tighta, så det var bara att ta tag i det också.
Men hade jag haft det svårare att sluta röka så hade jag nog väntat, men har inga som helst sug efter dessa cancerpinnar så känns hur bra som helst!! Är det allt för illa tar jag en snus, vilket har hänt 2ggr, och då i samband med att jag druckit lite vin eller nån cider ;) Inte annars kan jag säga!!
 
Städa var det ;)
Mer uppdateringar om vad som händer i vårt liv kommer senare, även lite bilder var det tänkt :)
 
På återskrivande :)
 
//Annelie
 

Kommentarer:

1 Victoria:

Roligt att du är tillbaka :) Duktig du är som slutat röka :)
Kram

2 Linduz:

Roligt att du kom tillbaka! :-) Har saknat dina inlägg med.
Vad bra att röksuget är borta med. Heja dig! =)

Ha det bäst, trevlig helg.
Kram

Kommentera här: