Äntligen helg :)

Ja den har man ju aldrig hört förut ;)
Men det är ju bara så himla skönt när helgen stundar!
 
Men börjar känna att ett litet ångest monster har börjat belasta mina axlar!!
Är ju sista terminen på folkhögskolan, och jag vill så gärna komma in på Förskollärar utbildningen, på distans. Men för att man ska kunna söka lär man ha Eng B, och det tvivlar jag på att jag kommer klara. Men det finns dock lite hopp, men än inte mycket. 
Hoppas, hoppas att man ska fixa det. Måste dock prata lite mer med min engelska lärare, så han får hjälpa mig. 
Annars vet jag inte vad jag ska hitta mig på i höst.
*Måste skriva in mig på AF igen
* Få igång stämplingen 
*Försöka jobba så mycket som möjligt
 
Men att jobba när man stämplar är ju ingen höjdare heller. Så himla sjukt det där systemet de har. Kommer jag aldrig bli klok på.
Dret!!!
 
Ja, jag vet det är 7 månader dit, men vi är snart där... Tiden går ju så himla fort... Och jag blir verkligen frustrerad!!
 
Jaja...
Fredag är det som sagt idag, alltid nått glädjande ;)
Moa har haft kompisen Moa här nu i em.
Jonna är på "byn" med Alexandra (som ska sussa här), men de dyker nog upp snart. 
Sen blir det att mysa och kolla på Gladiatorerna och Veckofinalen av Farmen :) 
 
 
Har ju faktiskt fyllt år också :) En vecka sen igår. Så i söndags kom mamma hit med en härlig bukett tulpaner, som hon vet är mina favoriter, trisslotter och lite annat smått och gott ;)
Då vi om PRECIS fyra veckor ska åka till Ullared och shoppa loss en hel helg, så hade jag inte önskat mig nått alls av min kära familj ;) Vill hellre att vi sparar pengarna tills dess. Happy Happy :D
 
Lär ner och hänga en tvätt nu och starta en ny maskin.
 
Ha en underbar fredag alla underbaringar!!
 
//Annelie
 

Kommentera här: