Det blev fullt

Beställde via Onlinepizza.se men det va då ingen som ville ha pizza. 
Moa, T&M tog hamburgare med bröd (twinsen delade) och jag blev så sugen på en kebeb med bröd. 
Barnen länsade sina tallrikar medan jag åt lite mer än halva min. Men då har jag ju lite kvar till sen om jag vill, eller till imorrn, till lunch. 
 
När vi nästintill käkat klart så började Narnia, Prins Caspian på Disney Channel. 
Så bänkade kidsen framför tv´n och tog själv en liten promenad med Selma ut i blås-/snövädret.
Är man rätt klädd så är det då ingen fara, men har man ingen jacka som man kan dra upp dragkedjan på, så är det inte så jätte skönt.
 
Måste kolla i Ullared om de säljer vinterjackor än när vi ska dit, för då ska jag verkligen köpa mig en ny!!
Vi har börjat skriva en lista på vad vi ska köpa, och än har den faktiskt inte blivit så lång. Men är ju 3 veckor kvar innan vi ska åka, så det hinns nog med att fylla den lappen med "bra att ha" saker.
 
Ha en mysig torsdag.
 
På återskrivande.
 
 
//Annelie
 
 
 

Kommentera här: