VAB

Va hemma igår och vab´ade.
Molly är jätte förkyld. Näsan rinner som en öppen kran. Så har hostan börjat smyga sig på också. 
Nässpray har vi hemma, men måste till apoteket och inhandla hostmedicin. 
Pappa M var på kurs i Karlstad och kom hem vid tre.
 
Funderade på att baka Snickerskaka igår. Farligt gott enligt källor ;)
Men om det nu är så himlans gott, så måste jag ju bara testa och smaka själv!! 
Så vi var och handlade efter mötet, men glömde visst att köpa blockchoklad så får fixa det imorrn. 
 
Skulle ha redovisat i engelskan igår, om Kanada, men det får så snällt vänta tills nästa vecka. Får bli på onsdagen då jag på måndag måste vara ledig då dagis stänger kl.12, och på tisdag har min grupp data (andra gruppen engelska). Så får bli på onsdag! 
Har även fått låna Eng B (och A i samma) böcker, så nu VILL jag verkligen fixa detta! 
Och det SKA jag göra!! Hinner jag inte klart nu under vrterminen så har jag så jag kan ta ut 5 veckor på heltid, eller 10 veckor på halvtid, så jag hinner läsa klart och söka in till Förskolelärare till nästa vår. 
Vi får se hur det blir.
 
Idag ska vi beställa pizza, jag och barnen. Pappa M jobbar till 23, så gör det lätt för mig ;)
Jonna är förvisso heller inte hemma, hon ska sova hos Alexandra inatt och de ska ut och äta senare, så jag gissar de äter pizza också. 
Var i skolan idag till 13:45 ungefär. Blev hämtad då pappa M började jobba 14:40 och skulle först till Lillåsen för att lämna in min lönerapport. 
Så hoppas det kommer på denna lönen så det inte vart för sent :( Behöver pengarna till Ullared ;)
 
Ska se klart på filmen, Natt på Muséet 2, sen försöka masa mig ur soffan och göra lite nytta!
 
På återskrivande!!
 
 
//Annelie
 
 

Kommentera här: