Gaaah... :(

Längesen nu, men lusten att skriva har inte riktigt infunnit sig och tiden villl heller inte räcka till.
Jobbar en hel del på hemtjänsten och går fortfarande på folkhögskolan, så blir inte mycket tid över tycker jag. Oftast jobbar jag kvällar, 16-21:30, så går från skolan de kvällar jag jobbar vid 15:30. Blir lite mastigt ibland ;)

Skulle ha jobbat idag, men efter jag skickat iväg Jonna och Moa till bussen så började jag må så illa :( Fick ont i magen och fick iväg på toa. Dock inga kräkningar, och hellre bakvägen då. Inte för det är vidare trevligt heller, men som sagt, hellre det!!
I vilket fall så gick jag och la mig igen men det ville inte ge med sig. Vid 10 skickade jag sms till planerarna att jag inte vågade eller ville riskera att jobba. Kändes verkligen surt då jag VILL jobba!! Så himla typiskt!! Men, men shit happens...




I förra veckan va vi med Jessi och Filippa och matade änder som inte ville gå ur plurret, och sen gick vi och fikade på Kaffestugan! Var himla mysigt och trevligt! Får inte dröja för länge till nästa gång ;)






Nu inväntar vi Gladiatorerna, Farmen och fredagsmys ;)

Happy Friday Friends

//Annelie

Kommentarer:

1 Linda:

Hoppas det känns bättre! Magsjukan går har jag hört.

Kommentera här: