God Fortsättning :)

Hej På Er!

Är nu lite mer än 8 månader sedan jag var aktiv här på bloggen.
Lusten har inte infunnit sig, och tiden har inte funnits. 
 
Men så nu, bara sådär, så kände jag att NU vill jag slänga in ett inlägg. 
Inte för att det finns så mycket att berätta, men bara ett litet livstecken bara sådär :)
 
Ja, vad hade då 2013 att bjussa på Efter sista inlägget i Maj månad??
 
Jag jobbade hela sommaren på Lillåsen, vi renoverade köket och tur var väl då att svärmor köpt huset bredvid oss så vi kunde ha tillgång till hennes kök ;)
Och tur var väl att vi hade en så fantastisk fin sommar 2013!
Man blir glad när man tänker tillbaka och hoppas på en lika fin sommar 2014, vilket jag tvivlar på, men man får leva på hoppet :)
 
Hösten passerade med ilfart. Jobbade mycket från det att mitt sommarvik tog slut, så det har vart toppen!
Så har vi även vart på Devins dop vilket var väldigt fint och det serverades mycket god mat efteråt på en mysig restaurang. 
 
Julen firades tillsammans med Yvonne, Yasemine, Roy, Leona, Devin och Deniz :)
Nyåret firades även det här hemma med familjen! 
Det spelades spel och alla utom stackars Moa som inte mådde bra pga ond mage, skålade in det nya året 2014!
 
Ja, så mycket mer än så har nog inte hänt.
Ska försöka bättra på mig och slänga in ett inlägg lite oftare än var 8:e månad ;)
 
Kram
//Annelie
 
 
 

Kommentera här: