Happy Birthday :)

Så var denna 38-onde födelsedag till ända :) 
Haft härligt besök av min kära mamma, broder, Annelie och David :) 
Fick flera fina presenter, fler än nödvändigt!! Men glad över det jag fick då jag verkligen gillar det!! Ska köpa fler med annan text (såklart)! 
Så kom mamma med tulpaner oxå :) Hon vet vad jag vill ha, lilla mamma!! 
 
 
Servettstället, te-asken och hjärtat fick jag av käre broder, Annelie, Jonathan och David.
Det fina ljuset fick jag av Jonna.
Kaffeburken, tulpaner och trisslotter (ingen bild), fick jag av älskade mor & far!! 
 
Jätte nöjd!! 
 
Blev jobb imorrn och på söndag oxå :) 
7-16 imorrn och delad tur på söndag! Allt är välkommet ;)
 
Kram

Kommentarer:

1 Linduz:

Grattis till dig här med vännen! =)
Fina presenter!
Jobba lugnt i helgen, själv fick jag jobb hela helgen, så nu vet jag vad jag gör i helgen.

Kram

Kommentera här: