Stilla torsdag!

När vi lämnat T&M på dagis i morse åkte jag med Matthias hem tillbaka. Hade så ont i huvet :( 
Hade tänkt spendera fm på skolan, men kände att jag inte skulle palla. Åkte hem, åt frukost som idag blev en kopp kaffe, en smoothie och en Alvedon/ipren. Sen vila på soffan! 
Vid 11 åkte vi ut till Råda, skulle kolla posten till en bekant åt Matthias, så då passade vi på att våldgästa Maria i samma veva. Så blev mer kaffe där innan vi åkte till nya huset hon och Henrik ska flytta till i mitten av februari :) Så himla fint. Ligger vid Rådasjön så är jätte fint läge!! 
Underbart!! 
 
När vi sen hämtat T&M så var de kvar ute en stund med pappa M och skottade snö och busade, medans jag satte upp nya gardinen till köket som kom från Jotex idag :) 
 
Nu ska jag fixa mig en smarrig smoothie :P
 
Bjuder först på en bild av våra minsta underbaringar.
Fotot togs innan vi åkte på kusin Devins dop :)
 
 
Kram

Kommentarer:

1 Victoria:

Vad roligt att du är tillbaka :) Hoppas det är bra med er alla. Kram <3

Kommentera här: