Städa, städa...

Varit en städdag idag. Först och främst var jag ner och hämtade tvätten när jag vaknade. Va så trött igår kväll att jag bara inte orkade hämta upp den. Ingen hade bokat tvättstugan heller idag på förmiddagen, så det var bra. Har fortfarande lite rena kläder som ska in i garderober och byråer. Har även städat uppe, dammsugit nere, diskat, mött upp André, som varit hos sin pappa och rakat skallen, och vi gick och handlade lite. Så nu håller vi på med mat. Blir nuggets & pommes idag. Sen ska jag inte göra så mycket mer. Barnens kompisar Noelle och Carl kommer hit efter maten så de får leka lite inne. De har för övrigt varit ute och lekt hela eftermiddagen. De var först med Carl och Johanna bort tills skolan där det finns en liten backe, åkte tefat och röjde. Sen när de kom hem, kom de inte ens in utan fortsatte leken här ute. Tilde var in en sväng, men gick sen ut tillbaka. Molly har vart ute hela tiden, så gissar hon är sådär lagomt blöt och mysig när de kommer in :)
 
Nu ska jag ta och ropa in gulliganerna så de får äta :)
 
Kramis<3
 
 

Kommentera här: