Zzz...

Tröttmössa deluxe!
Gick upp 6:45, väckte tjejerna, de gjorde sig iordning, åt frulle, kollade på tv en stund och sen var det dags att bege sig till skolan och vårterminen kickades igång. 
Alltid när de ska åka till sin pappa följer jag med dom in i kapprummet och säger hej då där. Känns bättre och mysigare än att bara stå vid grinden till skolgården och vinka. Känns inte rätt när de sen ska tillbringa 1 vecka hos pappa. 
Ska erkänna att jag faktiskt gick och la mig en stund till efter att jag fått mitt morgonkaffe😊 Låg till ca.12, gick ut med Selma och efter det begav jag mig till jobbet. 
Där har jag tillbringat min em och kväll fram till 21😁 Vart en ganska lugn em/kväll. Så håller med en av våra boende som brukar säga: Man blir tröttare av att göra ingenting, än vad man blir av att ha nått att göra mest hela tiden! H*n har så rätt👍👍
♪♛♕♪

Kommentera här: